środa, 23 stycznia 2019

Jak zagadać do dziewczyny i ją poderwać? Wpis nr 2


Na pewno podczas otwarcia należy unikać ,,dziwnych” tekstów ,,puła” spotkałem się w necie z takim komentarzem:
,,Mnie oczywiście zamurowało, rozejrzałam się tylko wkoło czy nie obserwują nas jacyś jego kumple (może to był zakład?), ale nikogo takiego nie dostrzegłam, chyba nawet nic nie powiedziałam, po prostu zrobiłam zniesmaczoną minę i poszłam przed siebie.”

Komentarz ten był w odpowiedzi na tego typu tekst:


Także jeśli chodzi jakieś sposoby na rozpoczęcie rozmowy.... myślę że, najlepiej jest po prostu zagadać przysłowiowej "pupie Maryni" (pogoda, fajne buty czy rower, przedstawić się i zapytać jej imię...) i patrzeć jak się sytuacja rozwija. bjakiejś dłuższej rozmowy dziewczyna nie zgodzi się na ponowne spotkanie, więc takie coś jak pytanie autobus, pogodę albo marynarkę i tak trzeba jakoś dalej rozwinąć. Jeśli nauczysz się metod jak tego dokonać to będziesz mógł zdobyć taką dziewczynę jaka Ci się podoba kiedykolwiek na to masz ochotę. Nauczysz się jak odczytać mowę ciała kobiety i nigdy więcej nie będziesz musiał zastanawiać się co dziewczyna Tobie myśli, będziesz także zawsze wiedział kiedy ją pocałować...

Niemożliwe! Kobiety są różne, nie da się poderwać każdej! Oczywiście, ale czy podoba Ci się tylko jedna wybrana kobieta czy jest ich więcej? Jak z jedną Ci się nie uda w  tej samej chwili możesz spróbować z drugą i zdobyć w dowolnej chwili taką dziewczynę jaka Ci się podoba :>

Reklama: Sprawdź witrynę gryfun.pl fajne gierki za darmo :) 

Inaczej sytuacja ma się np. w klubach. Tam zamiast rozmowy ze względu na głośną muzykę najważniejszy jest raczej taniec, a jeszcze bardziej tak zwane ,,eskalowanie dotyku”.

Poznając wiele dziewczyn w klubach zauważyłem, że stosując kilka prostych mechanizmów można przyzwyczaić dziewczynę do naszego dotyku, a nawet sprowokować ją do tego aby i ona chciała Ciebie dotykać, prostym sposobem jest moja własna technika, którą nazwałem „stopowanie. Stworzyłem cały system tego, jak poderwać dziewczynę na parkiecie, ale nie jestem w stanie tego opisać. Ważne jest, żeby ten system pasował do Ciebie. W tym celu każdy raczej działa trochę inaczej tak, żeby to było w 100% naturalne. Wracając do ogółu(podywania) w klubie czy na ulicy pierwszy mały sukcesik osiągniesz dopiero jak umówisz się z dziewczyną na spotkanie sam na sam. Tak zwane randki chociaż nie lubię tego słowa. Żeby jednak do tego doszło kobieta musi się upewnić, czy jesteś odpowiednią osobą i czy jej w żadnej sposób nie wykorzystasz ani nie ,,osaczysz”. Warto ogarnać na początek podstawy, wyjść  ze strefy komfortu, zagadać, eskalować dotyk etc. ALE jeżeli nawalisz na polu innych czynników atrakcyjności, czyli charakteru, stylu życia czy umiejętności komunikacyjnych - albo co gorsza od początku pokażesz jak mocno Ci na niej zależy i nie będziesz żadnym wyzwaniem - to choćby ta kobieta świadomie chciała z Tobą być, to nie będzie potrafiła się w Tobie zakochać i prawdopodobnie prędzej czy później i tak Cię zostawi.

Podczas randki bądź przygotowany na ich wymówki, które czasami są po prostu powodem tego że nie jesteś w jej typie, ona ma już kogoś, albo jest zaskoczona i nie wie co odpowiedzieć więc się wycofuje, albo odmawia bo uważa że nie wypada się umawiać z nieznajomym facetem bo przecież nie wiadomo kto to jest. Przede wszystkim nigdy się nie poddawaj! Niepowodzenia są ścieżką do celu.

2 komentarze:

  1. moim zdaniem przed spotkaniem z dziewczyną czy w ogóle przed randką warto się dobrze przygotować.
    Podane przykłady są bardzo dobre, zwłaszcza to żeby nie mówić skomplikowanych tekstów a przekazy żeby były jasno sprecyzowane. Należy najlepiej dopasowywać temat do bieżącej sytuacji tak jak opisane to jest w artykule https://miastorandek.pl/jak-rozmawiac-z-dziewczyna-przez-internet/. Z kobietą nalezy uważać choć często randka potrafi być spalona nie przez mężczyzną a przez płeć piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam ten portal randkowy Bogini Gypsy Queen oraz ten też jest dobry elkarandki.pl poznałem tam znakomitych ludzi polecam też www.video69.pl możecie także sprawdzić inny lentorandkiiprzyjaciele.pl bardzo dobry jest także datezone randki

    OdpowiedzUsuń